mandag 7. januar 2013

Let the detox begin!


Da var det på'n igjen...igjen...igjen :)

Tittelen er litt misvisende, for jeg skal ikke egentlig på detox, men det kjennes likevel rensende å komme tilbake til å drikke lunka/varmt sitronvann og å spise knekkebrød etter en jul med søt cappuccino og kakao og sirupsbrød med sylte!

Jeg har tenkt å følge suksessoppskriften min fra våren 2011, med ellipsemaskin/jogging og pilates som trening, og en diett bestående av Ryvita med cottage cheese/syltetøy til frokost/lunsj og så mye rent kjøtt/fisk/kylling som mulig til middag. Jeg skal også forhåpentligvis føre dagbok på vektklubb.no (så lenge jeg gidder) for å holde telling på kaloriene. Det er dørgende kjedelig, men det funker!

Startvekt: 69.1 kg :-O
Mål: 65 kg (eller under) og å få på meg bunaden (som vanlig :) )

Delmål: 67 kg før bursdagen min (om 20 dager)

ETA:

Målene min i april 2012 (ved start av Shred, da jeg veide 66.3 kg) med dagens tall i rødt bak:

Legg: 36.5 cm 36.5 cm
Lår: 56 cm 57 cm
Rumpe: 95 cm 96 cm
Hofte (+babymage): 94 cm 96 cm
Mage (tvers over navlen): 89 cm 90 cm
Liv (på det smaleste): 82 cm 82 cm
Bryst: (m/BH): 95 cm 98 cm
Overarm: 31cm 31 cm

Her vises det at fettet stort sett har lagt seg på hofter og lår, hvilket vel er bedre enn rundt magen. Er faktisk ganske overrasket over at det ikke er kommet på cm i livet! Overrasket, men takknemlig :)

Har også lagt opp nytt program på Vektklubb nå :) De mener jeg kan pakke i meg 1300 kcal/dag, men jeg vet av erfaring at det blir for mye så legger meg på rundt 1000 som før :)


1 kommentar: