fredag 25. januar 2013

It's that time again

Me come summer!
 
 

Da var det fredag og på tide med en ny runde Zumba :-) Jeg skulle ha trent to ganger til denne uka, men en ble avlyst og erstattet med Functional Moves (som er supert!) og en ble avlyst av meg selv fordi jeg ikke kunne bevege meg uten å grine.
 
So to recap; zumba på onsdag og yoga på torsdag ble byttet ut med pilates begge dager. Derfor har jeg teknisk sett ikke skulka :-)
 
I dag skal jeg også på treningsveiledning og forhåpentligvis få eskpert-tips til hvordan jeg kan oppnå best mulig resultater på minst mulig tid!
 
Så langt er forøvrig drømmen om 67 kg før bursdagen min (om to dager) fortsatt i live!! :D
 
Dagens vekt: 67.3 kg
Sum totalt: - 1.8 kg
 
Det hadde vært gøy om none andre involverte seg mer i bloggen også btw. ;-)

1 kommentar: