torsdag 10. januar 2013

Am I being punk'd?


Startvekt: 69.1 kg
Dagens vekt: 67.6 kg (!!!)
Sum totalt: - 1.5 kg

Jeg klager ikke, men jeg begynner å lure på om vekta mi er ødelagt. Jeg veide meg 4 ganger for sikkerhets skyld. Dagen i går starta som vanlig veldig bra, og endte som de andre med en sjokoladeoverdose :P Det virker derfor litt merkelig at grammene fortsetter å skli av...

Altså, det er sikkert for det meste vann fortsatt, men regna med at jo mer crap jeg spiser desto mer vann blir bundet. Oh what the h :) Da er det bare uansett bare 600 gram igjen til delmål 1 :D

Som premie for å nå delmål 1 får jeg kjøpe meg en kjole på HM, men fordi jeg regna med at det nesten ble litt for lett og fordi jeg trenger motivasjon til å trene så får jeg ikke kjøpe kjolen før jeg også har trent pilates 20 ganger. I dag er dag 4, så teoretisk sett kan jeg rekke det innen bursdagen min :D

3 kommentarer:

  1. Herlig! Gratulerer, - og artig bilde! ;)
    Her er det litt blåtorsdag: spiser som planlagt og trimmer lett i starten, men etter jula mm blir det en overgang som særlig merkes på blodsukker etc Så litt "lufta ut av ballongen" i dag, - men STØ KURS!!
    Høres fantastisk ut med premie for delmål.... :) Har du liste over etappene?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg merker at det er begynnelsen jeg også, derav av sjokoladespisingen :P Men nå er det snart tomt (og akkurat i tide til lørdag...)

      Når det gjelder etappene så er de ikke så mange som tidligere. Helst 67 før utgangen av januar. Deretter 65 før mars :) Alt etter det er en bonus egentlig!

      Det viktigste er vel å holde treninga ved like. Fikk låne Ingvilds Winsor-DVDer igjen i dag, de med vektstang, som jeg brukte under suksess-våren 2011, så satser på at jeg ser resultater snart.

      Og så blir det vel noe løping etterhvert også :)

      Slett
  2. Du er kjempeflink! Heia heia!! :D

    SvarSlett